برگزاری نشست تخصصی طراحی منظر معاصر در گروه مهندسی فضای سبز دانشگاه تهران

  • پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
    دسته : تخصصی
    3162

 

با مشارکت و همکاری انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران، گروه مهندسی علوم باغبانی و فضای سبز پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷ نشستی تخصصی با موضوع فضای سبز و منظر برگزار نمود. این نشست تخصصی تحت عنوان طراحی منظر معاصر، با حضور پروفسور کارل لودویک از دانشگاه نورتینگن آلمان و پروفسور النا زایکووا از دانشگاه ملل مسکوی روسیه از ساعت ۹:۳۰ الی 13 در محل تالار دکتر مهدوی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار شد.

در این نشست که با حضور مسئولین آموزشی و پژوهشی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، اساتید بخش مهندسی فضای سبز و دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این رشته و برخی دیگر از رشته های مرتبط از سایر دانشکده های دانشگاه تهران برگزار شد، پس از خوشامدگویی و معرفی تاریخچه آموزشی پردیس و توانمندی ها و زمینه های حرفه ای رشته مهندسی فضای سبز، پروفسور کارل لودویک به ارائه سخنرانی درباره پروژه های منظر مهم و اخیر در شهرهای مختلف اروپا و پروفسور النا زایکووا  در سخنرانی خود، به اصول و ویژگی های طراحی منظر معاصر پرداختند. پس از سخنرانی این اساتید، جلسه پرسش و پاسخ درباره مسائل و موضوعات مرتبط با طراحی منظر معاصر در سطح بین المللی و راهکارهای استفاده از تجربیات سایر کشورها و دانشگاه ها، با توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگی ایران مورد بحث و تبادل نظر دانشجویان و اساتید قرار گرفت. شایان ذکر است، نشست تخصصی طراحی منظر معاصر با همکاری انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران و با حضور سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر کرج برگزار شد.

انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران امیدوار است برگزاری چنین نشست های تخصصی زمینه ساز و تسهیل کننده ارتباط بیشتر نهادهای حرفه ای، دانشگاهی و اجرایی کشور و تشویق و تقویت تعاملات بین المللی باشد.

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران می باشد

طراحی وب سایت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانسو

جهت هدایت به پروفایل کاربری چند لحظه صبر کنید. نام کاربری و یا کلمه عبور نامعتبر میباشد. شما در سایت طلافست ثبت نام نموده اید ولی هنوز کلمه کاربری خود را تایید ننموده اید،لطفا جهت تایید کلمه کاربری به پست الکترونیک خود مراجعه و آن را تایید نمایید.