سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج به جمع دوستان انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران پیوست.

  • چهارشنبه 3 مرداد 1397
    دسته : عمومی
    2953

 

 

به دعوت جناب آقای مهندس پیمان بضاعتی پور، ریاست محترم سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج، این سازمان در روز یک شنبه مورخه شنبه 97/04/31، میزبان  اعضای هیئت مدیره انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران بود. در این جلسه تخصصی که در ان دکتر حمید ابراهیم(ریاست محترم انجمن)، مهندس آرمین پرهیزی را(عضو هیئت مدیره و نماینده ایران در ایفلا)،  و مهندس پیمان گیلانی(عضو هیئت مدیره و خزانه دار) به نمایندگی از انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران حضور داشتند،  دو مجموعه، ضمن بررسی آخرین چالش های موجود در حوزه فضای سبز و منظر نظیر بحران آب، چالش طراحی کاشت،مدیرت و نگهداری فضای سبز،  نماهای ساختمانی، فضاهای تبلیغاتی شهری  و سایر موضوعات تخصصی، در خصوص راهکارهای توسعه همکاری های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر انجام اقدامات مشترک به ویژه در خصوص اقدامات حرفه ای تاکید نمودند. در این نشست مقرر شد با هماهنگی و همراهی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج، دبیرخانه کارگروه اقدامات حرفه ای انجمن در شهر کرج مستقر گردد تا زمینه همکاری های نزدیک تر دو مجموعه  فراهم شود.

در پایان این نشست،با اهدای لوح تقدیر از زحمات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج تقدیر شد و این سازمان به جمع دوستان انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران پیوست.

انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران،  ضمن تشکر از جناب آقای مهندس بضاعتی پور بابت دعوت به عمل آمده و برگزاری جلسه هم اندیشی، برای ایشان در مسئولیت جدید محوله به عنوان ریاست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج آرزوی توفیق   می نماید.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران می باشد

طراحی وب سایت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانسو

جهت هدایت به پروفایل کاربری چند لحظه صبر کنید. نام کاربری و یا کلمه عبور نامعتبر میباشد. شما در سایت طلافست ثبت نام نموده اید ولی هنوز کلمه کاربری خود را تایید ننموده اید،لطفا جهت تایید کلمه کاربری به پست الکترونیک خود مراجعه و آن را تایید نمایید.