با همکاری انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران؛ ششمین همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار و چهارمین همایش و نمایشگاه نما و طراحی داخلی برگزار می گردد.

  • دوشنبه 30 آبان 1401
    دسته : عمومی
    464

 

با همکاری انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران؛ ششمین همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار و چهارمین همایش و نمایشگاه نما و طراحی داخلی برگزار می گردد.

پس از برگزاری موفق پنجمین نمایشگاه و همایش «ساختمان پایدار» همزمان با سومین رویداد “نما، هویت شهر ما” که در سال گذشته با ثبت نام و شرکت بیش از ۲۰۰۰ مخاطب در ۴۰ کارگاه آموزشی و حضور حدود ده‌هزار متخصص، سازنده، معمار و تولیدکننده و مشارکت بیش از ۱۵۰ شرکت در حوزه معماری، نما و ساختمان پایدار در نمایشگاه بزرگ جانبی این برنامه برگزار شد، هم اکنون دبیرخانه رویداد دور بعدی آن را در دست اجرا دارد.

بر همین اساس ششمین نمایشگاه و همایش «ساختمان پایدار» به همراه چهارمین نمایشگاه و همایش “نما، هویت شهر ما” توسط مجتمع رسانه‌‏ای ساختمان ، در تاریخ ۹ الی ۱۱ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

از جمله برنامه ‏های این رویداد، اجرای پنل‏ های تخصصی با حضور سازندگان و معماران شاخص و مدیران شهری، کارگاه‏ های آموزشی، نمایشگاه نماهای برگزیده ساختمانی و ساختمان‌های پایدار و همچنین بزرگترین نمایشگاه تخصصی مصالح و فناوری ‏های نوین در حوزه نما و ساختمان پایدار است که زمینه را برای حضور گسترده تولیدکنندگان، سازندگان، معماران و کلیه دست‌اندرکاران صنعت ساختمان برای برقراری ارتباط، تعامل و همکاری فراهم خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  از این لینک استفاده  فرمائید.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران می باشد

طراحی وب سایت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانسو

جهت هدایت به پروفایل کاربری چند لحظه صبر کنید. نام کاربری و یا کلمه عبور نامعتبر میباشد. شما در سایت طلافست ثبت نام نموده اید ولی هنوز کلمه کاربری خود را تایید ننموده اید،لطفا جهت تایید کلمه کاربری به پست الکترونیک خود مراجعه و آن را تایید نمایید.