آبان ماه 1402، نمایشگاه تخصصی صنعت منظر ایران، انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران

  • پنج شنبه 22 تیر 1402
    دسته : عمومی
    1946

 

 

همانظور که می دانید حرفه  فضای سبز و منظر یکی از مهم ترین صنایع و خدمات مورد نیاز کشور می باشد که متاسفانه به دلیل برخی از کاستی ها و مشکلات موجود با جایگاه مطلوب خود فاصله فراوان دارد.

یکی از مهم ترین این مشکلات عدم رویکرد تخصصی به این حرفه و فعالان اقتصادی آن می باشد که منجر به عدم تعریف پروژه های شاخص، کاهش سهم بازار فعالان و شرکت های حرفه ای و غالبا انجام پروژه های توسط افراد حقیقی و حقوقی غیر متخصص شده است که خود دلیلی بر عدم اعتماد کارفرمایان برای تعریف پروژه های جدید و در نتیجه کاهش ظرفیت های فروش و اجرا است.

از چندین سال گذشته انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران به عنوان متولی صنفی و حرفه ای این رشته-حرفه به سبک کشورهای توسعه یافته، با ایجاد مفهوم "صنعت منظر" تلاش فراوانی در راستای ایجاد رویکرد تخصصی به این حرفه نزد کارفرمایان و عموم مردم نموده است.

در همین راستا و با تلاش های صورت گرفته در چند سال گذشته، "پویش ملی صنعت منظر ایران" آغاز گردید که در گام نخست شناسایی بهترین و شاخص ترین شرکت ها و فعالان این صنعت از یک سو و شناسایی کارفرمایان، مخاطبین و بهره برداران از سوی دیگر با موفقیت صورت پذیرفت . در گام دوم مقرر است با برپایی "اولین نمایشگاه تخصصی صنعت منظر ایران، فضای سبز و محوطه سازی، طراحی باغ،پارک‌سازی و ویلاسازی، بام سبز و دیوار سبز، مبلمان ها، صنایع و تجهیزات وابسته"(ILIEX2023)، شرکت های شاخص این صنعت،  برای نخستین بار در فضای تخصصی متعلق به خود،  میزبان مخاطبان و کارفرمایان باشند تا فرآیند شناسایی، دسترسی  و همکاری حرفه ای برای  طرفین به سهولت هر چه بیشتر صورت پذیرد.

این رویداد نمایشگاهی به عنوان بخشی از یک فرآیند کاملا منسجم و هدفمند برگزار می شود و هدف نهایی آن  ایجاد شبکه ای گسترده از شرکت ها، تامین کنندگان و بهره برداران، خریداران و کارفرمایان  و دسترسی شرکت ها به شاخص ترین پروژه ها در بازارهای داخلی و بین المللی است که از مدت ها پیش در قالب "پاویون ملی صنعت منظر ایران" آغاز گردیده و همزمان با نمایشگاه و پس از آن نیز ادامه خواهد یافت.     

در این مسیر، محل دائمی نمایشگاه های هتل المپیک تهران در آبان ماه سال 1402 میزبانی نمایشگاه را بر عهده خواهد داشت.

لذا ضمن دعوت از آن شرکت محترم برای‌حضور و مشارکت در این نمایشگاه، به استحضار می رساند فرآیندهای لازم و اساسی برای برگزاری مطلوب این نمایشگاه توسط ستاد برگزاری  در حال انجام است و پیش بینی های لازم برای دعوت از بهترین شرکت ها به عنوان مشارکت کننده و همچنین کارفرمایان به ویژه شرکت ها، مهندسین و مجریان پروژه های ساختمانی و عمرانی کشور در بخش خصوصی و دولتی صورت گرفته است. 

همچنین به منظور تسریع در نهایی سازی فهرست مشارکت کنندگان در نمایشگاه که با هدف تدارک هر چه بهتر فضا و بازدیدکنندگان صورت می پیذرد، خواهشمند است در صورت تمایل به مشارکت مراتب را در اسرع وقت به ستاد برگزاری نمایشگاه اعلام نموده و نقطه نظرات سازنده خود را با آن ستاد در میان بگذارید. 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران می باشد

طراحی وب سایت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانسو

جهت هدایت به پروفایل کاربری چند لحظه صبر کنید. نام کاربری و یا کلمه عبور نامعتبر میباشد. شما در سایت طلافست ثبت نام نموده اید ولی هنوز کلمه کاربری خود را تایید ننموده اید،لطفا جهت تایید کلمه کاربری به پست الکترونیک خود مراجعه و آن را تایید نمایید.