نشست تخصصی منظر برای زندگی

  • چهارشنبه 10 آبان 1402
    دسته : تخصصی
    375

انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران با همکاری بخش مهندسی فضای سبز و انجمن علمی بخش مهندسی فضای سبز دانشگاه تهران در راستای طرح بین المللی منظرهای کشاورزی واحه ای فدراسیون جهانی معماران منظر ، رویداد و نشست تخصصی "منظر برای زندگی؛ راهکارهای طبیعت  محور در منظرهای کشاورزی واحه ای" را تاریخ 15 آبان ماه 1402 در سالن دانشجوی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار می نماید.

این نشست تخصصی با حضور پروفسور کارل لودیگ، کارلوس جانکیه ویج،جلا مخزومی برگزار می شود و آقای مهندس محمد علی مانیان و خانم دکتر مینو علیخانی به ارائه های تخصصی خود می پردازند. همچنین آقای مهندس آرمین پرهیزی راد نماینده ایسلپ در فدراسیون جهانی معماران منظر دبیری این نشست را بر عهده خواهد داشت. علاقه مندان جهت مشارکت و رویداد در این نشست تخصصی می توانند با شماره 09938092707 تماس حاصل فرمایند.به مشارکت کنندگان در این رویداد گواهی حضور در کنفرانس اعظا خواهد شد.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران می باشد

طراحی وب سایت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانسو

جهت هدایت به پروفایل کاربری چند لحظه صبر کنید. نام کاربری و یا کلمه عبور نامعتبر میباشد. شما در سایت طلافست ثبت نام نموده اید ولی هنوز کلمه کاربری خود را تایید ننموده اید،لطفا جهت تایید کلمه کاربری به پست الکترونیک خود مراجعه و آن را تایید نمایید.